BMW Seria 7 (2016) este lansat oficial; limuzina germană este acum acaparată de tehnologie
Așa cum v-am informat chiar într-un articol precedent, aseară la ora 19:50 (ora României), BMW a lansat cea de-a șasea generație Seria 7, automobil ce aduce mai mult a limuzină decât a un sedan sport. Noul model pune acum focusul pe confort și pe numeroasele tehnologii aduse la pachet. Aflați că acest automobil va fi comercializat din această toamnă și va face parte din gama pe 2016.
Deși modificările la nivel de design nu pot fi observate din prima, se pare că dimensiunile noului Seria 7 sunt foarte apropiate de cele ale predecesorului său. Principalele modificări aduse se observă mai ales la nivelul botului și al spatelui, locații unde se remarcă spoilere redesenate, cât și noi blocuri optice.
La nivel de construcție, BMW Seria 7 (2016) se folosește de plastic ranforsat cu fibră de carbon, material ce este integrat în structura șasiului alături de oțel și aluminiu. Spre deosebire de generația precedentă, noul model cântărește aproximativ 1.8 tone, greutate cu 130 kg mai mică, detaliu ce s-a obținut prin utilizarea materialului mai sus menționat.
Trecem la capitolul tehnologii și sisteme, capitole unde Noul BMW Seria 7 impresionează pe deplin. În primul rând vom beneficia de modul Adaptive ce setează mașina în funcție de stilul de condus, modul de control al sistemului multimedia prin gesturi, cât și de sistemul de infotainment iDrive de nouă generație.
Un alt lucru pe care îl primim pe sedanul sport este sistemul Display Key, tehnologie prin care mașina se va parca singură fără ca șoferul să fie la interior. HUD, sau mai bine zis Head-up Display este o altă tehnologie adusă la bordul noului automobil bavarez. Aceasta proiectează informații direct pe parbriz, funcționând pe o suprafață cu 75% mai mare decât înainte.
Cât despre motorizări, se pare că BMW Seria 7 (2016) va sosi în trei versiuni de motorizare termice, inclusiv modele cu tracțiune 4×4 opțional. Iată cele 3 versiuni disponibile:
- Diesel – 730d / 730d Xdrive – motor cu șase cilindrii, în linie de 3 litri ce dezvoltă 265 CP (consum 4.5-5.2 L/100 km)
- Benzină – 740i – motor de 3 litri cu 326 CP / 750i Xdrive – vârful de gamă cu moto V8 de 4.4 litri ce dezvoltă 450 CP
- Hibrid – 740e – sistem hibrid compus dintr-un motor turbo cu 4 cilindri în linie de 2 litri care dezvoltă 258 CP + motor electric de 5 CP (consum 2.1 – 2.3 L /100km)
Din păcate, prețurile pentru acest nou model nu au fost anunțate. Cel mai probabil aceste detalii vor fi aflate în toamnă, perioadă în care noul BMW Seria 7 va poposi și pe străzile din România.
via: caranddriver.com
Trotinetă electrică Airwheel la 58% reducere! (link de afiliat).
Articole similare
Noul BMW I8 ar putea renunța la motorul hibrid; Automobilul sport va deveni complet electric
Divizia I a bavarezilor se ocupă cu dezvoltarea şi fabricarea de modele sport cu emisii reduse, motiv pentru care primul
Conceptul unui băiat de 4 ani devine un automobil BMW monstruos, cu 19 motoare şi 42 de roţi
Atunci când ai 4 ani un monster truck nu e niciodată de ajuns şi vrei un automobil gigantic, uriaş, un
Un misterios brevet BMW ar putea oferi indicii cu privire la designul lui BMW i2
Ştim că BMW lucrează la un automobil electric sub brandul i5, dar aparent germanii mai pregătesc şi un model mai
Mult-așteptatul roadster BMW Z4 (2019) este acum oficial! Are 335 cai putere sub capotă și ajunge la 100km/h în 4.6 secunde
După o lungă perioadă de așteptare germanii de la BMW au anunțat astăzi ediția BMW Z4 2019, spectaculosul roadster ce
Grupul Audi, BMW și Daimler anunță finalizarea achiziției Nokia Here Maps
La data de 3 august anul curent, aflam despre achiziția serviciului de navigare Here Maps, platformă ce a ajuns în mâinile grupului
CES 2016: BMW prezintă un concept BMW i8 Spyder cu tehnologia AirTouch la bord
Spre sfârșitul lunii decembrie, grupul german BMW ne stârnea curiozitatea odată cu un teaser inedit pentru tehnologia AirTouch, modalitate prin






